Kompleksowy redesign serwisu WWW Parku Wodnego S.A i Wellness Club

Park Wodny w Krakowie to miejsce idealne dla osób, które szukają wodnych rozrywek i przyjemności oraz aktywności fizycznej w Wellness. Obiekty tej Spółki Akcyjnej, od przeszło 15 lat działalności, odwiedziło ponad 10 milionów klientów! Dotychczasowy serwis www nie odpowiadał rozmiarowi i rozmachowi Parku Wodnego, dlatego konieczny był nowy, funkcjonalny i użyteczny projekt, którego przygotowanie i wdrożenie powierzono naszej agencji.

Oprócz części basenowej Parku, nowego wizerunku w internecie nabrał Wellness Club Park Wodny, czyli miejsce, w którym zadbać można o doskonałą kondycję ciała i ducha. Z przyjemnością podjęliśmy się zadania kompleksowego redesignu tych serwisów, aby ułatwić tysiącom Krakowian i turystów, skorzystanie z wyjątkowych atrakcji aqua parku w stolicy Małopolski. To pierwszy krok na drodze Parku Wodnego w stronę e-commerce, czyli wprowadzenia możliwości zakupu wejściówek online!

wdrożenie strony internetowej projekt UX/UI

Poprzednia wersja serwisu była przestarzała i niefunkcjonalna. Największe zalety Parku Wodnego nie były odpowiednio wyeksponowane, a dotarcie do najistotniejszych informacji było nieintuicyjne. Design również wymagał odświeżenia i przystosowania do charakterystyki obiektu. Aktualnie, obecność Parku Wodnego w internecie ma na celu zapoznanie użytkownika z podstawowymi informacjami (wskazówki dojazdu, cena, itd.) oraz zachęcenie go do skorzystania z usług. To również jest sprzedaż! Nieatrakcyjna i niefunkcjonalna strona internetowa może odstraszyć potencjalnego klienta, a co z tym idzie, zmniejszyć sprzedaż w obiekcie. Oczywiście zasada ta obowiązuje również w drugą stronę – przejrzysty design, użyteczność i odpowiednie wyeksponowanie wartości usługi lub towaru, niebagatelnie wpływa na wzrost obrotu offline! Nasz kompleksowy projekt miał na celu wsparcie sprzedaży oraz położenie podwalin pod wprowadzenie Parku Wodnego na ścieżkę ecommerce, z możliwością zakupu wejściówek poprzez serwis www.

 

Poprzednia wersja strony internetowej Parku Wodnego

Stara wersja strony internetowej przed wdrożeniem strony internetowej Waynet

Naszym zadaniem było wdrożenie nowego serwisu, który spełniałaby oczekiwania klientów Parku Wodnego i zachęcał do skorzystania z obiektu. Dzięki badaniom potrzeb użytkowników oraz analizie biznesowej, stworzyliśmy listę funkcjonalności nowej strony. Nasi UX designerzy stworzyli persony kluczowych klientów, na podstawie których przygotowana została struktura strony oraz makiety. W projekcie funkcjonalnym skupiliśmy się na wyeksponowaniu atrakcji Parku Wodnego oraz umożliwiliśmy użytkownikom szybkie dotarcie do kluczowych dla nich informacji – cennika oraz mapy dojazdu. Od teraz osoby, które będą miały ochotę na niebanalne spędzenie wolnego czasu, w łatwy sposób przekonają się o zaletach Parku Wodnego, a dzięki mapie dojazdu nie będą miały problemu z dotarciem na miejsce. Ostatnim elementem naszych prac było stworzenie projektu graficznego, spójnego z wizerunkiem i charakterystyką marki, oraz ostateczne wdrożenie nowego serwisu www Parku Wodnego. Po zamknięciu tego etapu naszego projektu, przyszedł czas na Wellness Club Park Wodny.

Aktualna, funkcjonalna wersja strony

Mapa Atrakcji po wdrożeniu funkcjonalnej strony internetowej

Wellness Club w Parku Wodnym S.A to wyjątkowe miejsce, oferujące kompleksowe treningi na trzech poziomach zaawansowania, fitness z siłownią, taniec, formy wschodu, konsultacje, oraz dostęp do hali basenowej wraz z kompleksem saun. Ważnym aspektem tego projektu, była spójność strony Wellness z wcześniej zaprojektowaną stroną Parku Wodnego. Po wyborze ostatecznej wersji makiet całości serwisu, przeszliśmy do etapu projektowania graficznego i wdrażania. Jak zwykle opieraliśmy się na dewizie “don’t let me think”, czyli maksymalnemu dostosowaniu strony do potrzeb klienta i jej intuicyjnej obsługi. Uwypuklony został szeroki wachlarz usług świadczonych przez Wellness Club oraz najważniejsze z perspektywy klienta informacje. Po ostatecznym wdrożeniu, strony części basenowej i części fitness zachowały spójność i świeży, funkcjonalny design, zachęcający do korzystania z usług.

Wellness wdrożenie nowej strony internetowej UX

Dzięki wszystkim wprowadzonym przez w obydwu serwisach zmianom, jesteśmy przekonani, że decyzja o skorzystaniu z atrakcji Parku Wodnego będzie dla użytkowników przyjemniejsza i łatwiejsza. Zastosowane przez nas rozwiązania przyczynią się z pewnością do wzrostu sprzedaży usług wśród osób, które przed podjęciem decyzji, sondują możliwości i funkcjonalności obiektu za pośrednictwem źródeł zawartych w internecie. Park Wodny S.A postawił na nowoczesny serwis, który docelowo ma się stać w pełni funkcjonalnym produktem e-commerce, umożliwiającym zakup wejściówek online. Droga ta prowadzi tylko w jednym kierunku – skuteczności w realiach współczesnego internetu!