Potencjał eCommerce B2B w Polsce

Handel elektroniczny w Polsce nieustannie zyskuje na popularności. Pomimo widocznej przewagi rynku B2C, przez ostatnie lata rynek B2B przeżywał rozkwit osiągając średnioroczne tempo wzrostu na poziomie 21,5%. Aktualnie jego dynamika zrównała się z rynkiem amerykańskim i osiąga około 8%. Warto rozważyć wdrożenie platformy eCommerce B2B nie tylko ze względu na dynamiczny rozwój tej części rynku, ale także na możliwość zastosowania w niej rozwiązań, które nie tylko zwiększają sprzedaż, ale również usprawniają składanie zamówień, obsługę klienta i procesy logistyczne w firmie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o zaletach wdrożenia platformy eCommerce B2B dla swojego biznesu, zapraszamy na naszego bloga, a już teraz, zachęcamy do zapoznania się z infografiką, która pokazuje jak duży potencjał skrywa handel elektroniczny B2B.
 

Infografika- potencjał B2B w Polsce