Dlaczego powinieneś zacząć myśleć o platformie B2B?

B2B to nie tylko dostosowanie się do trendów i wymagań rynkowych, ale również sposób na zmniejszenie kosztów obsługi klienta i procesów logistycznych wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zwiększenie jego sprzedaży. To optymalizacja na różnych płaszczyznach, z jednoczesnym odpowiadaniem na wymagania i oczekiwania klienta docelowego. 

Może odnosisz wrażenie, że Twoi handlowcy dużo czasu 'marnują' na tworzenie ofert, co jest równoznaczne z odbieraniem telefonów, przeglądaniem katalogów, pisaniem i czytaniem niekończących się wątków mailowych od klienta, kopiowaniem , “wklepywaniem” indeksów produktów z excela do systemu? Albo zatrudniasz kolejnego pracownika na stanowisku handlowca do 'pomocy', a mimo wszystko widzisz, że jego potencjał jest marnowany na niepotrzebne czynności, które w łatwy sposób mogą zostać zoptymalizowane? Być może Twoi klienci sami zgłaszają potrzebę korzystania z systemu, na którym będą mogli dokonywać zakupów przez 24/7, bez żadnych ograniczeń, a w rozmowach coraz częściej pojawia się konkurencja, mająca platformę B2B, ponieważ klienci zauważyli jaką przewagę to ze sobą niesie? Możliwość negocjacji ceny, otrzymywanych rabatów, dostęp do historii zamówień, łatwość w ponawianiu zamówień... Widzisz, że męczące i frustrujące staje się ciągłe odpowiadanie na te same pytania i problemy klientów, a jednocześnie wiesz, że takie pytania jak “Czy dany produkt jest dostępny w ilości 100 sztuk” albo “Jaki przysługuje mi rabat?” można byłoby w łatwy sposób sprawdzić w sklepie online, gdyby tylko klient miał do niej dostęp. Być może chcesz obniżyć koszty obsługi klientów i zachęcić użytkowników do zamawiania przez Internet i nie boisz się zainwestować kilkudziesięciu tysięcy złotych, bo wiesz, że zwrot z tej inwestycji to kwestia kilku miesięcy. Jeśli wszystkie bądź większość z tych problemów przewija się w Twoim biznesie - zastanów się, czy platforma B2B to nie jest rozwiązanie dla Ciebie.

Potrzebujesz więcej argumentów dla platformy B2B?

1. Ułatwia pozyskiwanie nowych leadów ze względu na intuicyjność procesu zakupowego wzbogaconą o użyteczne rozwiązania

2. Intuicyjny i łatwy proces dokonywania zakupów, który przekłada się na większą wartość zamówienia (AOV) wraz ze wzrostem liczby zamówień i nowych użytkowników

3. Możliwość rabatowania kontrahentów, oferowania specjalnych promocji i innego rodzaju narzędzi, które pomagają budować lojalność względem marki

4. Ujednolica i usprawnia pracę działu handlowego, który w jasno sprecyzowany sposób wie, jakie działania podejmować w powtarzających się procesach np. windykacyjnym, tworzeniu niestandardowych zapytań handlowych, obsługę kontraktów itp.

5. Obniża koszt realizacji zamówień i skraca jego czas, zapewniając optymalne rozwiązania zarówno dla kontrahentów jak i działu handlowego.

B2B Waynet - ROZWIĄZANIE DEDYKOWANE DLA TWOJEGO BIZNESU

- Możliwość personalizacji kolorystyki systemu, wraz z pozostałymi elementami wpływającymi na identyfikację wizualną (font, logo, slidery, bannery itp.)

- Możliwość dostosowania zgód handlowych i marketingowych według potrzeb biznesu (RODO, COOKIES, regulaminy, polityki prywatności)

- Możliwość zaimplementowania zewnętrznego komunikatora (LiveChat, Smartsupp)

- Możliwość stworzenia własnego szablonu dokumentacji, wiadomości e-mail / newsletterów

- Możliwość ustawienia darmowej dostawy od konkretnej kwoty

- Aktualności/ blog

- Możliwość wyświetlania na stronie głównej ostatnich zamówień wraz z ich statusem

- Dostęp do oferty 24/7

- Bez limitu produktów, zamówień, kontrahentów

- Import i eksport zamówień, danych, produktów

- Integracja z systemem ERP

- Dedykowany serwer z gwarancją bezpieczeństwa systemu i danych

- Raporty i analizy sprzedaży

- Obsługa kilku magazynów

- Płatności online

- Metody dostawy (kurier, paczkomaty, odbiór osobisty, dropshipping)

- Nielimitowane wersje językowe

- Wielowalutowość

- Śledzenie przesyłek

- Zarządzanie reklamacjami i zwrotami

- Możliwość wyświetlenia oferty dla klienta niezalogowanego w formie katalogu

- Powiadomienia mailowe, komunikaty

- System sprzedaży w formie abonamentu

- Niskie koszty miesięcznych opłat supportowych

- Szybka instalacja

- Integracja z marketing automation

- Możliwość rozwoju poprzez stworzenie dodatkowych funkcjonalności i integracji na zlecenie Klienta

- Wersja sklepu na urządzenia mobilne i tablety (RWD)

- Instalacja internetowych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics)

ZAMÓWIENIA, RABATOWANIE I NARZĘDZIA PROMOCYJNE

- Wygodne, intuicyjne, szybkie składanie zamówień między innymi poprzez zoptymalizowany proces wyszukiwania produktów, możliwość filtrowania drzewa kategorii, czytelną architekturę informacji, rekomendowanie najlepszych opcji produktowych, opinie o produkcie, rozbudowane opisy, możliwość zamawiania zestawów

- Możliwość przeglądu zrealizowanych zamówień z opcją ponawiania

- Rozbudowany koszyk z opcją edycji, udostępniania, zmiany nazwy, zapisania i pobrania w formacie .pdf wraz z automatyczną aktualizacją cen i ilości

- Możliwość tworzenia kilku koszyków jednocześnie - pozwala to na łatwe uporządkowanie odpowiednich produktów w zależności od potrzeb kupującego

- Możliwość dodawania wielu produktów za pomocą jednego przycisku “Dodaj wszystko do koszyka”, co znacznie przyspiesza czas tworzenia zamówienia

- Możliwość masowego dodawania do koszyka kilku rozmiarów jednego produktu z karty produktu

- Możliwość tworzenia i składania zamówienia przez dział handlowy w imieniu kontrahenta (osobny panel do logowania przez handlowca).

- Przygotowywanie ofert: - specjalne konta handlowców pozwalające na przeglądanie oferty sklepu z cenami wybranego klienta i przygotowywanie ofert dla wielu klientów równolegle - możliwość edycji przygotowanych ofert (edycja cen, nazw produktów) - możliwość dodawania do oferty produktów spoza sklepu - możliwość generowania oferty w PDF

- Możliwość negocjacji ceny na wybrany produkt lub grupę produktów z panelu klienta

- Możliwość importowania produktów z plików .csv lub excel

- Rekomendowane akcesoria / produkty uzupełniające do produktu dodanego do koszyka

- Możliwość rozdzielenia zamówienia ze względu na dostępność produktów (podział zamówienia na dwie dostawy, w momencie gdy produkt będzie ponownie dostępny lub zrealizowanie zamówienia w całości z dłuższym czasem realizacji)

- Możliwość zamówień opakowań zbiorczych

- Możliwość wybrania przez klienta daty realizacji zamówienia

- Możliwość zlecenia wysyłki typu “Dropshipping” (adres wysyłki podany przy zamówieniu nie zapisze się na stałe w koncie klienta, zamówienie będzie oznaczone “Dropshipping”)

- Możliwość wyświetlenia pop-upu z informacją o wysyłce tego samego dnia, przy spełnieniu określonych warunków.

RABATY I NARZĘDZIA PROMOCYJNE:

- Możliwość ustawiania rabatów i cen specyficznych na konkretny produkt lub grupę produktów

- Możliwość wykorzystania modułów promocyjnych (nowości, bestsellery, promocje, wyprzedaże)

- Możliwość tworzenia indywidualnych mechanizmów promocyjnych np. kup 3 produkty, a 4 dostaniesz gratis / za 1 zł

- Możliwość wykorzystania mechanizmów promocyjnych w oparciu o licznik np. PROMOCJA TRWA JESZCZE PRZEZ 4h35min

- Możliwość otrzymania dodatkowego rabatu procentowy/kwotowego przy przekroczeniu określonej wartości zamówienia

- Możliwość wprowadzenia kuponów rabatowych / kart podarunkowych / voucherów

- Darmowa dostawa od określonej kwoty

- Możliwość ustawienia promocji na produkty pozostałe w koszyku (ratowanie porzuconego koszyka)

- Wizualne przedstawienie poziomu rabatowania i obrotu miesięcznego

- Rozwiązania, które możesz dobrać do własnego biznesu.

STRUKTURA KONTA

- Panel klienta dostosowany do wymagań Użytkownika np. wyświetlanie kredytu kupieckiego, limitu, nieopłaconych faktur po zalogowaniu.

- Możliwość tworzenia kilku kont kontrahentów z uwzględnieniem struktury (konto superadmina, konto administratora, konto pracownika z ograniczonymi uprawnieniami wraz z opcją blokowania dostępu do poszczególnych informacji dla wytypowanych pracowników np. ograniczenia w wyświetlaniu faktur lub zamówień z innych oddziałów, składaniu zamówień.

- Weryfikowanie nowych kont przez administratora lub przez superadmina kontrahenta oraz zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dotyczącymi konta.

- Możliwość tworzenia przez Superadmina spółek, oddziałów i pracowników w ramach swojej struktury.

- Możliwość weryfikacji zamówień pracowników przez Superadmina przed ich złożeniem.

- Możliwość przypisania klientów do handlowca i zapewnienie kompleksowej i szybkiej pomocy.

- Raporty dla Superadmina z zakupów w oddziałach i całej firmie.

- Możliwość przyznania limitu kredytowego dla kontrahenta z podziałem na określone spółki lub oddziały (np. dla oddziału w Warszawie przyznany jest większy limit kredytowy niż dla oddziału w Sanoku).

- Możliwość przypisania dedykowanej, wyselekcjonowanej listy produktów dla określonej grupy kontrahentów z uwzględnieniem specyficznych cen.

- Możliwość oznaczania produktów jako produkty dedykowane dla konkretnego klienta.

- Łatwy dostęp do wszelkiej dokumentacji po zalogowaniu na właściwe konto (historia zamówień, rozliczenia, faktury, dokumenty WZ, korekty, raporty, analizy, dokumenty zwrotu, statusy zamówień).

- Możliwość przeglądu historii zrealizowanych zamówień wraz z opcją szybkiego ponowienia całego koszyka lub wybranej części (opcja jest uzupełniona o automatyczną aktualizację stanów magazynowych i dostępnych ilości produktów z podziałem na dostępne warianty i atrybuty).

- Możliwość ustawienia domyślnej metody płatności i dostawy w panelu klienta.

- Opcja powiadomień po zalogowaniu na konto klienta np. po stworzeniu nowego koszyka do zaakceptowania przez Superadmina.

PRODUKTY

- Możliwość tworzenia rozbudowanych opisów produktowych uzupełnionych o wysokiej jakości zdjęcia i pliki video.

- Czytelnie zaprezentowane informacje o produkcie, które pozwalają na podjęcie decyzji zakupowej przez klienta (atrybuty, warianty, wyróżniki produktu, cechy charakterystyczne, przeznaczenie produktu, dane szczegółowe, wymiary)

- Możliwość pobrania karty produktu, specyfikacji oraz dodatkowych materiałów o produkcie w postaci pliku pdf

- Wyświetlanie rekomendowanych sekcji produktowych na karcie produktu, w zależności od potrzeb biznesu; wybór spośród wszystkich opcji np. PRODUKTY OSTATNIO OGLĄDANE, PRODUKTY Z TEJ SAMEJ KATEGORII, BĘDZIESZ POTRZEBOWAŁ RÓWNIEŻ, ZAMIENNIKI wraz z określeniem sposobu wyświetlania polecanych produktów (np. w zależności od ceny, popularności, kolejności, trafności)

- Możliwość tworzenia i wyświetlania produktów w zestawach i pakietach

- Prezentowanie produktów za pośrednictwem dwóch lub więcej widoków (lista, siatka, małe zdjęcie, brak zdjęcia).

- Możliwość filtrowania i sortowania produktów w zależności od wymagań użytkowników

- Możliwość wyświetlania określonej kategorii produktów dla wybranych klientów (oferty dedykowane)

- Pokazywanie lub ukrywanie stanów magazynowych (w zależności od preferencji) w formie graficznej lub tekstowej

- Możliwość pobrania przez klienta pliku Excel z listą wybranych produktów i cenami (z produktami dodanymi do schowka lub ze strony kategorii, którą się ogląda)

- Możliwość powiadomienia o dostępności produktu

- Moduł do automatycznego importu i aktualizacji produktów z zewnętrznych źródeł (XML/CSV/API) z możliwością narzucania marży i przypisywania produktów do kategorii

- Możliwość przydzielani klientowi opiekuna (kontakt do opiekuna wyświetla się w kilku miejscach w sklepie)

- Komunikaty informujące o braku wystarczającej liczby dostępnych produktów

- Możliwość wyświetlenia tabeli rozmiarów

- Możliwość zadania pytania na karcie produktu

- Możliwość wyświetlania informacji o producencie na karcie produktu i nawigacja po produktach wg producenta

- Możliwość wyświetlania cen brutto i netto na karcie produktu wraz z cenami uwzględniającymi promocje i rabaty

Dedykowane rozwiązanie dla biznesu

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI