Synonim kuchennego stylu

Sklep internetowy MAVIA powstał z myślą o osobach, które mają dość sztampowych i powtarzalnych produktów kupowanych w bezdusznych “sieciówkach”. Mavia wychodzi naprzeciw klientom, którzy cenią sobie wyjątkowy styl i jakość. Cały ich asortyment niesie ze sobą niepowtarzalną historię, a sam e-sklep to wyjątkowe połączenie butiku i delikatesów, w których użytkownik internetu ma poczuć się komfortowo i przyjaźnie. Przedstawiamy Wam opowieść o wyjątkowym sklepie internetowym, stworzonym na potrzeby wyjątkowego produktu.

mavia ecommerce fashion logo
e-sklep mavia strona główna

Wizerunek sklepu odpowiadający nieszablonowemu produktowi

MAVIA to projekt pewnej zdolnej, przedsiębiorczej mamy, która będąc na urlopie macierzyńskim postanowiła podążać za swoimi marzeniami, równocześnie spełniając marzenia innych kobiet. MAVIA specjalizuje się w projektowaniu i szyciu pięknych, ekskluzywnych strojów oraz sprzedaży akcesoriów kuchennych dla modnych, nowoczesnych ludzi. W ich projektach odnaleźć można inspiracje i wpływy z różnych kultur świata. Oprócz stylowych aproness (kobiecych fartuchów kuchennych) i apromenów (męskie fartuchy kuchenne), w asortymencie znajdują się designerskie zastawy kuchenne oraz wyszukany zbiór kaw, herbat i czekolad. Przed naszą agencją stanęło zadanie stworzenia sklepu, który podkreślałby wszystkie cechy MAVII. Jak tego dokonaliśmy?

wartosci ecommece mavia user experience

Wyjątkowy sklep dla szczególnych klientów

Tworzony przez nas sklep internetowy, oprócz tego, że kierowany był do klienta premium, to dodatkowo oferował bardzo szczególny produkt - ekskluzywne fartuchy kuchenne. Musieliśmy więc podołać podwójnemu wyzwaniu. Pracę nad realizacją rozpoczęliśmy od analizy konkurencji, która w przypadku Mavii nie jest wyjątkowo rozbudowana, oraz audytu użyteczności sklepu internetowego metodą analizy heurystycznej.

E-commerce jak zaprzyjaźniony butik lub delikatesy

Po nakreśleniu potencjalnych błędów funkcjonalnych strony i działań konkurencji, wiedzieliśmy co jest do poprawy i zajaśniała nam przed oczyma wizja Mavii jako polskiego benchmarku w swojej rynkowej niszy. E-commerce może przypominać zaprzyjaźniony butik lub delikatesy i tak właśnie miał wyglądać e-sklep z apronessami.

audyt user experience i wdrożenie PrestaShop fashion e-commerce
stworzenie wyjątkowego sklepu internetowego na prestashop

W projektowaniu e-commerce prowadził nas design i użyteczność

Opierając się na wcześniej zebranych danych stworzyliśmy persony, charakteryzujące trzy grupy kluczowych użytkowników. Nasz dział UX i grafiki przystąpił do tworzenia map strony. Mając na uwadze poprzedni projekt graficzny sklepu, wprowadziliśmy niewielkie zmiany, które ułatwiły użytkownikom poruszanie się po sklepie internetowym i dokonywanie zakupów.

mavia dedykowane wdrożenie sklepu internetowego na prestashop

Efekt? Funkcjonalny sklep internetowy dla wyjątkowych produktów

Ostatnim etapem pracy było wdrożenie e-sklepu na platformie Prestashop 1.6. W ramach pracy nad projektem została opracowana i wdrożona responsywna (ecommerce RWD) wersja sklepu. Zobacz online

Nasza praca w trzech słowach:

NaMAVIAmy do zakupów!