Profesjonalny wizerunek, przejrzystość i pełna funkcjonalność

Maxcom S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma produkująca i dystrybuująca urządzenia telekomunikacyjne z przeszło 15-letnim doświadczeniem na rynku. Maxcom należy aktualnie do europejskich liderów branży pod względem ilości sprzedawanych aparatów telefonicznych, telefonów komórkowych oraz tradycyjnych, a ich produkty dostępne są w ponad 20 krajach Starego Kontynentu. Sztandarowymi artykułami firmy są telefony dla seniorów, osób uprawiających sporty ekstremalne i pracujących w ciężkich warunkach. Celem realizowanego przez nas projektu było odświeżenie wizerunku firmy w internecie poprzez wdrożenie maksymalnie funkcjonalnego, przejrzystego i profesjonalnego sklepu internetowego z urządzeniami telekomunikacyjnymi Maxcom.

MaxCom S.A. logo
Wizualizacja strony głównej ecommerce PrestaShop MaxCom

Maksymalna użyteczność sklepu internetowego

Sklep internetowy Maxcom musiał odpowiadać nie tylko oczekiwaniom klientów detalicznych, ale również prezentować się w odpowiedni sposób przed potencjalnymi inwestorami, którzy chcieliby zakupić akcje spółki. Naszą pracę rozpoczęliśmy od warsztatów zbierania wymagań zamawiającego, analizy konkurencji i stworzenia person kluczowych klientów. Kolejnym etapem było przygotowanie architektury informacji sklepu internetowego poprzez przygotowanie szczegółowej mapy strony, a następnie realizacja makiet i projektu graficznego. Ze względu na różnorodność profili klientów Maxcom, przy projektowaniu całości sklepu musieliśmy wziąć pod uwagę różnorodne potrzeby każdego z nich.

Na podstawie zrealizowanych prac z zakresu User Experience oraz projektowania graficznego, przeszliśmy do wdrożenia całości sklepu internetowego na platformie PrestaShop połączonej fragmentarycznie przez API z CMS WordPress.

oferta smartfonów MaxCom

Strona główna sklepu internetowego Maxcom

Strona główna sklepu internetowego Maxcom powstała w oparciu o integrację CMS PrestaShop i WordPress. Dzięki temu uzyskaliśmy efekt łatwo edytowalnych kafelków, których zmiana po stronie zarządzającego sklepem jest banalnie prosta, a rezultat wizualny i nawigacyjny odbija się pozytywnie na całości projektu eCommerce. Z pozycji górnego menu możemy przedostać się do najistotniejszych kategorii strony i sklepu, zarówno z perspektywy klienta końcowego, jak i inwestora. Warto zwrócić uwagę na rozwijaną kategorię "produkty", którą wyposażyliśmy w intuicyjne ikony, ułatwiające odnalezienie interesującego nas akcesorium.

Karta produktu i porównywarka modeli

Ze względu na charakter branży i chęć wyróżnienia się na tle szablonowych realizacji eCommerce GSM, karta produktu w sklepie internetowym Maxcom została w niemal 100% stworzona od podstaw. Dla niewprawnego oka określenie na jej podstawie bazowej platformy jest prawie niemożliwe. Opis najważniejszych cech produktu okraszony wysokiej jakości zdjęciami to nie wszystko. Karta produktu wyposażona jest również w zakładki ze szczegółową specyfikacją, indywidualną galerią, FAQ produktowym, formularzem kontaktowym oraz dokumentacją modelu do pobrania w pliku PDF i możliwością zamówienia produktu do odbioru w sklepie stacjonarnym. Sklep internetowy Maxcom posiada również porównywarkę modeli, co ułatwia klientom wybór telefonu odpowiadającego ich potrzebom.

Produkty MaxCom sklep internetowy
porównywarka produktów w sklepie internetowym MaxCom

Zmiany w back-office e-sklepu

Oprócz wdrożonych ułatwień związanych ze zmianą elementów strony głównej sklepu internetowego Maxcom, wprowadziliśmy autorski edytor karty produktu. Została ona podzielona na w pełni customizowalne sekcje, których kolejność można dowolnie zmieniać. Zdecydowanie ułatwia to dopasowywanie wyglądu i treści karty produktu do charakterystyki danego modelu telefonu lub akcesorium elektronicznego.

Warto również odnotować, że sklep funkcjonuje aktualnie w 6 wersjach językowych, a w przyszłości kierowany będzie również do klientów z kolejnych krajów, w których już teraz można zaopatrzyć się w produkty Maxcom.

podgląd koszyka maxcom

Efekt? Profesjonalizm w każdym calu.

Ostatecznym rezultatem naszych prac jest w pełni profesjonalny sklep internetowy stworzony na potrzeby spółki akcyjnej Maxcom. Odpowiada on na potrzeby i oczekiwania nie tylko zamawiającego, ale również wszystkich grup klientów oraz potencjalnych inwestorów firmy. Autorski design i dedykowane funkcjonalności eCommerce PrestaShop podkreślają rozmach i specjalizację spółki, tworząc jednocześnie nowe oblicze firmy w sieci. Efekt naszej pracy możesz zobaczyć TUTAJ

Nasza praca w trzech słowach:

Maksymalny profesjonalizm

e-Commerce