Kompleksowy redesign serwisu www

Park Wodny w Krakowie to miejsce idealne dla osób, które szukają wodnych rozrywek i przyjemności oraz aktywności fizycznej w Wellness. Obiekty tej Spółki Akcyjnej, od przeszło 15 lat działalności, odwiedziło ponad 10 milionów klientów! Dotychczasowy serwis www nie odpowiadał rozmiarowi i rozmachowi Parku Wodnego, dlatego konieczny był nowy, funkcjonalny i użyteczny projekt, którego przygotowanie i wdrożenie powierzono naszej agencji.

logo nowego serwisu internetowego Park Wodny
funkcjonalna strona glowna ecommerce Park Wodny

Park Wodny i Wellness Club

Nowego wizerunku w internecie nabrał również Wellness Club Park Wodny, czyli miejsce, w którym zadbać można o doskonałą kondycję ciała i ducha. Z przyjemnością podjęliśmy się zadania kompleksowego redesignu tych serwisów, aby ułatwić tysiącom Krakowian i turystów, skorzystanie z wyjątkowych atrakcji aqua parku w stolicy Małopolski. To pierwszy krok na drodze Parku Wodnego w stronę e-commerce, czyli wprowadzenia możliwości zakupu wejściówek online!

strona glowna wellness club park wodny

Kilka kroków do funkcjonalności serwisu www.

Poprzednia wersja serwisu była przestarzała i niefunkcjonalna. Największe zalety Parku Wodnego nie były odpowiednio wyeksponowane, a dotarcie do najistotniejszych informacji było nieintuicyjne. Design również wymagał odświeżenia i przystosowania do charakterystyki obiektu. Aktualnie, obecność Parku Wodnego w internecie ma na celu zapoznanie użytkownika z podstawowymi informacjami (wskazówki dojazdu, cena, itd.) oraz zachęcenie go do skorzystania z usług.

Istotność odpowiedniego designu.

To również jest sprzedaż! Nieatrakcyjna i niefunkcjonalna strona internetowa może odstraszyć potencjalnego klienta, a co z tym idzie, zmniejszyć sprzedaż w obiekcie. Oczywiście zasada ta obowiązuje również w drugą stronę – przejrzysty design, użyteczność i odpowiednie wyeksponowanie wartości usługi lub towaru, niebagatelnie wpływa na wzrost obrotu offline! Nasz kompleksowy projekt miał na celu wsparcie sprzedaży oraz położenie podwalin pod wprowadzenie Parku Wodnego na ścieżkę ecommerce, z możliwością zakupu wejściówek poprzez serwis www.

nowa, funkcjonalna mapa atrakcji Parku Wodnego
wellness club uslugi w parku wodnym

"Don't let me think!"

Wellness Club w Parku Wodnym S.A to wyjątkowe miejsce, oferujące kompleksowe treningi na trzech poziomach zaawansowania, fitness z siłownią, taniec, formy wschodu, konsultacje, oraz dostęp do hali basenowej wraz z kompleksem saun. Ważnym aspektem tego projektu, była spójność strony Wellness z wcześniej zaprojektowaną stroną Parku Wodnego. Po wyborze ostatecznej wersji makiet całości serwisu, przeszliśmy do etapu projektowania graficznego i wdrażania. Jak zwykle opieraliśmy się na dewizie „don’t let me think”, czyli maksymalnemu dostosowaniu strony do potrzeb klienta i jej intuicyjnej obsługi. Uwypuklony został szeroki wachlarz usług świadczonych przez Wellness Club oraz najważniejsze z perspektywy klienta informacje. Po ostatecznym wdrożeniu, strony części basenowej i części fitness zachowały spójność i świeży, funkcjonalny design, zachęcający do korzystania z usług.

galeria zdjec w serwisie www park wodny

Skuteczność w realiach współczesnego Internetu

Dzięki wszystkim wprowadzonym przez w obydwu serwisach zmianom, jesteśmy przekonani, że decyzja o skorzystaniu z atrakcji Parku Wodnego będzie dla użytkowników przyjemniejsza i łatwiejsza. Zastosowane przez nas rozwiązania przyczynią się z pewnością do wzrostu sprzedaży usług wśród osób, które przed podjęciem decyzji, sondują możliwości i funkcjonalności obiektu za pośrednictwem źródeł zawartych w internecie. Park Wodny S.A postawił na nowoczesny serwis, który docelowo ma się stać w pełni funkcjonalnym produktem e-commerce, umożliwiającym zakup wejściówek online. Droga ta prowadzi tylko w jednym kierunku – skuteczności w realiach współczesnego internetu! Zobacz online

Nasza praca w trzech słowach:

Płyniemy pod prąd