Zaawansowany sklep internetowy
dla zaawansowanych rozwiązań IT

Gdy marka, dla której realizujemy sklep internetowy, wykazuje się przeszło 25-letnią tradycją w dostarczaniu technologii informatycznych, a dodatkowo współpracuje z takimi tuzami rynku jak Dell™, to wiemy, że spoczywa na nas nie lada odpowiedzialność. Zaawansowane rozwiązania IT dedykowane firmom i instytucjom wymagają zaawansowanego wdrożenia e-commerce B2B. Dzisiaj już mamy pewność, że sprostaliśmy temu wyzwaniu. Mamy być szczerzy? Ani przez moment nie wątpiliśmy, że może być inaczej – dlaczego? Niniejszy tekst Wam wszystko wyjaśni.

logo servus comp dell preferred partner
sklep internetowy b2b it

Servus Comp od początku z otwartymi ramionami witał nowoczesne rozwiązania.

25 lat temu rynek IT w Polsce dopiero raczkował i był „nieznanym terytorium” dla biznesmenów. Sprężystym krokiem weszli na tę ścieżkę tylko naprawdę odważni wizjonerzy. Jednym z nich był właściciel Servus Comp – firmy, która od tamtej pory nie przestaje się rozwijać i podąża z duchem czasu. Aktualnie partner Dell™ posiada swoje oddziały w Krakowie, Dębicy i Warszawie, będąc niezmiennie jednym z wiodących dostawców zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla firm i instytucji. W czasie, w którym gros klientów zaczęło robić zakupy nie w sklepach stacjonarnych, a za pośrednictwem sieci, Servus Comp postanowił rozpocząć swoją przygodę z ecommerce. Dotychczasowy e-sklep nie był jednak wystarczający – rynek ciągle się zmienia i rozwija, podobnie jak profile i oczekiwania konsumentów, dlatego nadszedł czas na radykalną zmianę, której przeprowadzenie powierzono naszej agencji.

glowa strona sklepu internetowego b2b

Użyteczny e-commerce w wydaniu B2B

Wysoce wyspecjalizowane produkty oferowane przez naszego klienta, kierowane są przede wszystkim do przedstawicieli przedsiębiorstw, uniwersytetów, urzędów i innych instytucji, które potrzebują stabilnych i wydajnych rozwiązań informatycznych. Przed rozpoczęciem pracy nad nowym sklepem, zadbaliśmy o to, żeby osoby odwiedzające e-sklep Servus Comp nie miały przed nami żadnych tajemnic. Za zakupami w B2B nie stoją przecież FIRMY, tylko LUDZIE występujący w ich imieniu. Nasi specjaliści UX przeprowadzili więc audyt ekspercki dotychczasowo funkcjonującego sklepu internetowego metodą wędrówki poznawczej i analizy heurystycznej, oraz wykonali analizy ruchów użytkowników na stronie. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, które dotychczasowe rozwiązania funkcjonowały w sposób zadowalający, a które należało poprawić, aby zwiększyć konwersję w e-sklepie. Na tej podstawie zaprojektowana została struktura informacji, która miała w jak najdoskonalszy sposób odpowiadać wymaganiom ze strony Servus Comp, jak również – a może przede wszystkim – oczekiwaniom ich klientów. Dzięki odświeżonemu designowi, sklep internetowy nabrał przejrzystości i nowoczesnego wizerunku.

Funkcjonalności nowego sklepu step-by-step

Servus Comp to nie tylko produkty, ale również stale poszerzająca się oferta usług. Postanowiliśmy wyeksponować ją już na stronie głównej w dynamicznej wersji, wymagającej od użytkownika wejścia w interakcję. Wstępne informacje o usłudze rozszerzane są o niezbędne szczegóły po kliknięciu w CTA „Zobacz więcej” – dzięki temu ecommerce nie stracił ani na czytelności, ani na ilości informacji, których klient mógłby oczekiwać.

ecommerce b2b it servus comp usługi
rozbudowany filtr produktow Presta Shop

Rozbudowany filtr produktów

Ze względu na bogatą ofertę handlową oraz różnorodne wymagania klientów, stworzyliśmy rozbudowaną możliwość filtrowania produktów. Od teraz listę, na przykład serwerów, zawęzić można ze względu na: cenę, ilość i rodzaj procesorów, pamięć ram, oraz rodzaj, rozmiar i pojemność dysku twardego.

moduł kreatora serwerów servus comp prestashop

Zaawansowany kreator serwerów

Sztandarowym rozwiązaniem zastosowanym we wdrożeniu sklepu internetowego Servus Comp jest zaawansowany konfigurator umożliwiający klientom dostosowanie produktu do potrzeb swojej firmy lub instytucji. Dzięki temu użytkownik ma wpływ na niemal każdy element zamawianego artykułu. Podczas customizacji, klient ma wgląd w czasie rzeczywistym na orientacyjną cenę, a po jej dokonaniu może pobrać pełną specyfikację w formacie PDF bezpośrednio z karty produktu. Indywidualne zamówienie przesyłane jest również do obsługi klienta, która kontaktuje się z zamawiającym użytkownikiem w celu ustalenia szczegółów i finalizacji transakcji – to dobra praktyka w firmach oferujących wysoko zaawansowane produkty. Całość projektu została wdrożona w wersji RWD na platformie PrestaShop 1.6. Dzięki badaniom zachowań użytkowników, odpowiedniej strukturze informacji, nowoczesnemu designowi i zaawansowanym funkcjonalnościom, sklep internetowy jest w pełni dostosowany do specyfiki sprzedaży internetowej B2B. Mówimy „SERVUS!” kolejnej udanej realizacji. Zobacz online

Nasza praca w trzech słowach:

Nowoczesny sklep B2B

Firma Waynet na zlecenie firmy Servus Comp Kraków wykonała profesjonalny biznesowy portal internetowy e-commerce do sprzedaży zaawansowanych technologii informatycznych. Prace nad projektem przebiegały od początku do końca bardzo sprawnie. Firma Waynet wyróżnia się elastycznym i otwartym podejściem do Klienta. Wiele dodatkowych, nowatorskich rozwiązań, zaproponowanych przez pracowników firmy, zostało wdrożonych do realizacji. Całe zlecenie zostało bardzo szybko i sprawnie doprowadzone do końca. Firma Waynet jest partnerem profesjonalnym i godnym polecenia.

Anna Stręk
Dyrektor handlowy Servus Comp Kraków