Training Showroom - profesjonalizm w każdym calu...także w eCommerce!

Sport kształtuje charakter i profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków. Doskonale wiedzą o tym właściciele firmy Training Showroom (TSR) - producenta i dystrybutora sprzętu sportowego, którzy w iście mistrzowski sposób realizują swoją misję dostarczania najwyższej jakości akcesoriów sportowych. Produkty oferowane przez TSR są doceniane przez reprezentantów Polski w piłce nożnej, piłkarzy LOTTO Ekstraklasy, siatkarzy czołowych polskich klubów, jak również amatorów chcących trenować z wysokiej klasy sprzętem.

Profesjonalizm firmy ujawnił się także w jej podejściu do handlu internetowego, czego najlepszym przykładem jest zrealizowany przez naszą agencję sklep internetowy TSR oparty na platformie PrestaShop.

Logo firmy TSR
Mainpage PrestaShop Training Showroom

Użyteczność i przejrzystość e-sklepu wynikająca z badań

Ze względu na dużą konkurencję i specyficzne wymagania konsumenckie, rynek akcesoriów sportowych jest wymagającą przestrzenią w branży eCommerce. Ponieważ Training Showroom jest uznaną marką o konkretnej charakterystyce, naszym zadaniem było zaprojektowanie sklepu internetowego, który nie tylko będzie odpowiadał jej wizerunkowi, ale także uwypukli przewagi konkurencyjne firmy. Aby to zrobić niezbędne były pogłębione warsztaty zbierania wymagań przeprowadzane z zamawiającym, jak również badania z użytkownikami, na których testowaliśmy metodą 5-sekund różne wersje i układy sklepu. Zadanie to zrealizowaliśmy przy pomocy narzędzia UsabilityHub, a wyniki jasno pokazały, który layout sklepu uważany jest za bardziej funkcjonalny i przyjazny użytkownikowi.

Wizualizacja rekomendacji produktów w PrestaShop TSR

Szczegóły mają znaczenie - funkcjonalność i estetyka sklepu internetowego

Potencjalni klienci, na których wykonywane były testy, docenili szczególnie dynamiczny, przejrzysty design sklepu, łatwość znalezienia interesujących ich produktów (pionowa lista kategorii spotkała się ze znacznie większym uznaniem niż lista typu "drop down") oraz poszczególne elementy estetyczne eCommerce (np. kolorystykę i ikony). Aby siągnąć sukces sam design nie wystarczy, dlatego sklep został posiada też szereg narzędzi służących zwiększaniu wartości koszyka i ułatwiających podjęcie decyzji konsumenckiej.

Wyszukiwarka i karta produktu w sklepie internetowym

E-sklep TSR wyposażony jest w dedykowaną wyszukiwarkę ułatwiającą znalezienie artykułu, jak również w niestandardową kartę produktu dostosowaną do oferowanego asortymentu (karta produktu występuje w 3 wariantach). Rozwiązania te sprawiają, że eCommerce TSR jest wyjątkowo przyjazny użytkownikowi, który nie tylko bez żadnego problemu odnajdzie to, co go interesuje, ale także z większym prawdopodobieństwem dokona ostatecznego zakupu. To nie wszystko! Już z perspektywy strony głównej, jak i karty produktu, potencjalny klient może zobaczyć m.in. sugerowane produkty, artykuły powiązane z przeglądanym asortymentem, bestsellery i nowości.

wizualizacja karty produktu training showroom
Wyszukiwarka produktów PrestaShop

Intuicyjne i szybkie zakupy

E-sklep został zaprojektowany w taki sposób, aby zakupy w nim przebiegały dla klienta przyjemnie i szybko. Z tego względu zastosowaliśmy w koszyku nasz autorski one page checkout oraz animowany podgląd koszyka dostępny z każdego miejsca w sklepie. Oprócz tego, dbając o stałe podwyższanie średniej wartości koszyka, wdrożyliśmy m.in. automatycznie aktualizowany licznik wskazujący wartość zakupów brakującą do darmowej dostawy. Ciekawym zastosowanym rozwiązaniem jest również wizualny wskaźnik dostępności produktu na podglądzie artykułu w kategorii.

koszyk prestashop w training showroom

Profesjonalny sklep internetowy dla profesjonalnej marki sportowej

Efektem naszej pracy jest w pełni funkcjonalny i wydajny sklep internetowy oparty na platformie PrestaShop, który z powodzeniem realizuje pokładane w nim oczekiwania. Ponieważ głównym wyróżnikiem TSR jest wysoka jakość oferowanych produktów i pełen profesjonalizm (również w obsłudze klienta) musieliśmy zadbać, aby nasz projekt eCommerce podążał za ogólnym wizerunkiem firmy. Aktualnie e-sklep TSR jest stałym, pełnoprawnym elementem pozytywnego postrzegania marki przez klientów, co było jednym z założeń naszej pracy. Efekt naszej pracy możesz zobaczyć TUTAJ .

Nasza praca w trzech słowach:

Funkcjonalny profesjonalizm

eCommerce