Realizacja nowego, funkcjonalnego sklepu internetowego VISSAVI

Realizacja sklepu internetowego dla marki z branży fashion, to zawsze nie lada wyzwanie. Tak się jednak składa, że w tworzeniu modowych e-sklepów rozsmakowaliśmy się w sposób szczególny. Wymagający klienci, duża konkurencja, konieczność stworzenia wyjątkowego, stylowego designu, to również niesamowita satysfakcja z finalnego efektu pracy. Zapoznajcie się z poszczególnymi elementami naszej pracy – od analizy UX, przez poszczególne funkcjonalności i elementy designu, aż po wdrożenie RWD na platformie PrestaShop 1.6. Vissavi to polska marka modowa, która od przeszło 15 lat podbija serca kobiet w nadwiślańskim kraju. Ubrania tego brandu kierowane są przede wszystkim do młodych, dynamicznych kobiet, które cenią sobie niepowtarzalny styl i wysoką jakość produktów.

Funkcjonalny e-sklep PrestaShop logo
sklep internetowy vissavi projektowanie ux i redesign

Naprzeciw potrzebom VISSAVI

Nowy sklep online musiał spełniać wysokie wymagania, świadomych swoich potrzeb i oczekiwań klientek. Konieczne było przeprowadzenie audytu i redesignu sklepu internetowego, którego nowe oblicze musiało współgrać z charakterystyką firmy i odpowiadać estetyce eleganckich kolekcji fashion. Odpowiedni projekt graficzny to jeszcze nie wszystko. Nasze specjalistki od UI/UX, przeprowadziły dogłębne analizy potrzeb i zachowań klientów, korzystając przy tym z ankiet oraz nagrywania zachowań użytkowników odwiedzających e-sklep (session recording). W efekcie tych działań powstały persony kluczowych klientów i projekty map strony. Dzięki uprzednim warsztatom zbierania wymagań ze strony VISSAVI oraz analizie konkurencji, udało nam się opracować wizerunek eleganckiego, nowoczesnego sklepu, wyposażonego w praktyczne z perspektywy użytkownika moduły, które w połączeniu z autorskim designem, uczyniły sklep przejrzystym i przyjaznym klientowi.

elementy strategii omnichannel w sklepach internetowych vissavi

Vis a Vis użyteczności

Nowy sklep VISSAVI został wyposażony w dodatkowe funkcjonalności, które ułatwiają dokonywanie wyborów produktu i ostateczną realizację zakupu. Jedną z nich jest rozbudowane filtrowanie, umożliwiające zawężenie listy produktów ze względu na cenę, rozmiar, linię i kolor. Dzięki temu, klient jest w stanie ograniczyć liczbę artykułów do tych, które w najlepszy sposób odpowiadają jego wymaganiom.

Symbioza offline i online

Kolejnym wprowadzonym udogodnieniem jest opcja „Sprawdź dostępność”. Zdaniem naszych UX designerów, rozwiązanie to jest szczególnie użyteczne w przypadku sklepów modowych, które prowadzą sprzedaż zarówno offline i online. Dzięki tej funkcjonalności, klienci mogą sprawdzić dostępność towaru w najbliższym butiku VISSAVI, jeżeli przed podjęciem decyzji, chcą na przykład przymierzyć wymarzoną sukienkę. Do wprowadzenia tego rozwiązania, konieczna była intergracja systemu magazynowego sklepów stacjonarnych i sklepu online. Dzięki temu rozwiązaniu, sklep internetowy może przyczynić się do wzrostu sprzedaży w placówkach VISSAVI, a klienci nie będą reagować negatywnie na „brak towaru”, bo bez problemu będą mogli znaleźć miejsce, w którym go znajdą.

zaawansowana wyszukiwarka produktow PrestaShop
optymalizacja konwersji ecommerce blog vissavi

Moda to lifestyle

Moda to nie tylko produkty, ale również określony lifestyle. Właśnie dlatego dokonaliśmy integracji i redesignu bloga VISSAVI na stronie internetowej marki. Dzięki temu, klientki będą mogły zaczerpnąć inspiracji i wiedzy ze źródła, czyli od projektantów i stylistów brandu. Jak ubrać się na studniówkę, jak dobrać odpowiednią sukienkę do swojej figury – na te i inne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na firmowym blogu opartym o platformę WordPress, z którego bezpośrednio przedostaniemy się do sklepu online.

sklepy stacjonarne po redesignie e-sklepu

Twój butik Vissavi zawsze "pod ręką"

Kolejnym nowym elementem na stronie jest mapa butików, dzięki której klienci znajdą najbliższy ich aktualnej lokalizacji sklep, będą mogli sprawdzić dni i godziny jego otwarcia oraz uzyskają telefon kontaktowy do konkretnej placówki VISSAVI. Sklep internetowy został wdrożony w wersji RWD na platformie PrestaShop 1.6 – dzięki temu można korzystać z niego za pośrednictwem smartphona lub tabletu. Tak złożony projekt nie mógł obejść się bez pracy nad badaniami UX, odpowiednim designem i precyzyjnym wdrożeniem, które zapewniają pełną użyteczność i funkcjonalność sklepu. Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek uznanego brandu modowego, spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek. Zobacz online

Nasza praca w trzech słowach:

Wyszliśmy naprzeciw


wyzwaniom

W 100% profesjonaliści. Współpraca z nimi naprawdę przynosi efekty.
Polecam zarówno rozpoczynającym przygodę z ecommerce jak i starym
wyjadaczom. Są dobrzy, tak trzymać!

Krzysztof Łokaj VISSAVI