Sklepy internetowe już dawno przestały być przedłużeniem działalności stacjonarnej firmy. Sukces marki nie polega bowiem na prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach, ale na spojeniu ich w jeden skuteczny i przyjazny klientowi system sprzedażowy. Podział na świat off i on-line przestał mieć zastosowanie w rzeczywistości.

Dzięki wprowadzeniu strategii OmniChannel, Twoje oddziały stacjonarne, sklep internetowy i aplikacje mobile e-commerce, będą działały w symbiozie świadcząc klientowi kompletne usługi, niezależnie z którego kanału sprzedaży skorzysta.

W ramach realizacji OmniChannel:

– przygotujemy strategię działań OmniChannel

– opracujemy i wdrożymy odpowiednie rozwiązania e-commerce, wspierające sprzedaż off-line

– wdrożymy system zwrotów i odbiorów osobistych w sklepach stacjonarnych, produktów zamówionych on-line

– zaprojektujemy dedykowany system i aplikacje mobilne uzupełniające działania OmniChannel

– dokonamy integracji programów lojalnościowych i systemów ERP/CRM

– stworzymy dedykowane aplikacje dla działań pop-up retail