Platforma B2B
Zwiększ sprzedaż, odciąż dział handlowy, usprawnij marketing!
ZOPTYMALIZOWANE PLATFORMY E-COMMERCE B2B, KTÓRE ODMIENIĄ OBLICZE TWOJEGO BIZNESU
Co to jest Platforma B2B?
Platforma B2B to rodzaj sklepu internetowego. Pozwala na składanie zamówienia przez firmy (w szczególności stałych kontrahentów) według ustalonych procedur biznesowych przy okazji automatyzując wiele procesów i zwiększając sprzedaż.
Korzyści z wdrożenia
Automatyzacja sprzedaży
Zwiększanie wartości zamówień
Wsparcie handlowców
Niższy koszt realizacji zamówień
Pozyskiwanie nowych leadów
Co wyróżnia naszą platformę?
Platforma B2B Waynet zbudowana jest w oparciu o system open source PrestaShop.
Dzięki temu
Najważniejsze funkcjonalności
Dostęp do sklepu mogą mieć tylko zalogowani klienci, którym aktywujesz konta. Niezalogowanym klientom możemy pokazywać asortyment bez cen i możliwości zamawiania, lub całkowicie zamknąć przed nimi platformę.
Twoi klienci będą mieli możliwość tworzenia w obrębie swojego konta dodatkowych spółek, oddziałów oraz kont użytkowników z różnymi uprawnieniami (administratorów, managerów, pracowników).
Poszczególne role użytkowników mają różne uprawnienia - od dostępu do rozliczeń, poprzez tworzenie struktury organizacyjnej, ustalanie budżetów, aż do akceptacji zamówień.
Możliwość ustawienia każdemu klientowi indywidualnie jego procesu składania zamówienia - od zwykłych zamówień w przypadku mniejszych firm, do dwustopniowej weryfikacji zamówień w zależności od wydatków w danym miesiącu i kupowanych produktów w przypadku dużych organizacji!
Możliwość ustawiania indywidualnych cen dla każdego klienta (rabat ogólny, rabat na kategorie, rabat na produkt), prezentacja ceny katalogowej produktu i poziomu zniżki
Możliwość udostępniania wybranych produktów tylko wybranym klientom, oznaczania tych produktów ich logo, specjalną kategorią, wyróżnieniem na liście produktów.
Możliwość dodania produktów do koszyka poprzez import pliku CSV zawierającego kody produktów i ilości sztuk. W przypadku braku dostępnej ilości, do koszyka zostanie dodana maksymalna dostępna ilość, a klient dostanie info o błędach i brakach produktów.
Obsługa kredytu kupieckiego i płatności terminowych (klient może składać zamówienia do limitu kredytu, ma podgląd aktualnego limitu, w przypadku przekroczenia limitu może zamawiać tylko z przedpłatą)
Możliwość podglądu przez klienta informacji o rozliczeniach i pobierania faktur w PDF (dane importowane z dowolnego systemu ERP. Możliwość ustawienia osobnego maila do otrzymywania faktur.
Szereg funkcjonalności usprawniających klientom obsługę sklepu B2B - masowe dodawanie do koszyka, informacje o dostępności produktów, uproszczone składanie zamówienia i inne.
W ramach współpracy zapewniamy
Gotowy na platformę B2B?