Wyzwanie przekute w sukces

MamutPro to marka, której nie interesuje przeciętność. Dystrybutor odżywek i suplementów dla sportowców mierzy w najwyższe cele, a w ich realizacji ma mu pomóc nowy, zaawansowany sklep internetowy. Osoby z branży, w której działa MamutPro wiedzą, że jest ona niezwykle konkurencyjna. Tak jak w sporcie, o miejscach medalowych decydują w niej detale, dlatego realizacja tego projektu była dla nas emocjonującym, wręcz energetyzującym wyzwaniem. Efektem wytężonej pracy jest nowoczesna platforma eCommerce wprost naszpikowana rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż i poprawiającymi użyteczność.

logo sklepu internetowego mamutpro
Miniatura strony głównej ecommerce MamutPro

Sklep internetowy jak ulubiona siłownia

Głównym celem realizowanego projektu było stworzenie e-sklepu jak najbardziej przyjaznego użytkownikowi i skutecznego pod względem sprzedaży. Jak wspomniane zostało powyżej, branża odżywek i suplementów dla sportowców jest bardzo konkurencyjna, dlatego sklep MamutPro musiał wyróżniać się designem, użytecznością, rozwiązaniami wspierającymi konwersję i utrzymującymi lojalność klienta. Użytkownik w e-sklepie miał poczuć się jak w ulubionej siłowni, w której zawsze może liczyć na rekomendacje, pomoc i wsparcie. Nasz projekt rozpoczął się od warsztatów zbierania wymagań klienta i pogłębionej analizy konkurencji oraz otoczenia biznesowego. Na tej podstawie przygotowaliśmy proto persony i przeszliśmy do analiz zachowania użytkowników. Wykorzystaliśmy do tego celu dane zastane pozyskane z Google Analytics oraz mapy ciepła, mapy kliknięć i visitor recording udostępnione przez narzędzie HotJar.

Widok promocji mamutpro

Projekt nastawiony na użyteczność i skuteczność

Na podstawie zebranych informacji przeszliśmy do tworzenia architektury informacji eCommerce i map sklepu internetowego o dużej ogólności. Kolejnym etapem było przygotowanie szczegółowych makiet e-sklepu i projektowanie graficzne z uwzględnieniem założeń wynikających z analiz. Sklep internetowy MamutPro wyposażony jest w całą masę funkcjonalności, które odpowiadają za zwiększenie wartości koszyka klienta, konwersji eCommerce, utrzymanie lojalności i intuicyjną nawigację w e-sklepie. Oprócz tego, sklep przyciąga uwagę energetycznym, nowoczesnym designem, zgodnym z charakterem branży sportowej.

Dedykowane funkcjonalności

Pierwszą funkcją, która ułatwia znalezienie odpowiedniego suplementu, jest różnorodne kategoryzowanie produktów. Dotrzeć do nich można poprzez wybór producenta, typ produktu lub cel, który mamy zamiar dzięki nim osiągnąć (np. poprawić wytrzymałość, siłę lub spalić tkankę tłuszczową). Drugim ciekawym rozwiązaniem jest możliwość wyboru smaku odżywki już przy pierwszym widoku produktu na stronie głównej kategorii oraz moduł cross-sellingowy na karcie produktu. Strona główna MamutPro wyposażona jest w funkcję prezentowania promocji czasowych z uwzględnieniem pozostałych i sprzedanych już produktów danego typu oraz zegara odliczającego czas do końca promocji. E-sklep posiada także rozbudowaną kartę koszyka, która poprzez wyświetlanie produktów o wartości brakującej do darmowej dostawy, zachęca klienta do powiększenia zamówienia.

Podgląd koszyka MamutPro
karta produktu mamut pro

Karta produktu

Karta produktu jest jednym z kluczowych elementów sklepu internetowego MamutPro. To tutaj rozgrywa się batalia o ostateczną konwersję eCommerce, dlatego wyposażyliśmy tę część e-sklepu w wiele rozwiązań, które mają rozwiać wszelkie wątpliwości klienta, przekonać go o słuszności wyboru i skłonić do możliwie szybkiego zakupu. Każdy produkt wyposażony jest w opis, tabelę składu z podświetlaną ramką zaznaczonego składnika oraz animowany wykres wartości odżywczych. Oprócz tego, wyposażyliśmy kartę produktu w zakładkę "bazy wiedzy", w której użytkownik znajdzie poszerzone informacje o składnikach odżywki i opinie klientów. Kolejną ciekawą funkcjonalnością zastosowaną na karcie jest licznik czasu, w którym należy złożyć zamówienie, aby produkt wysłany został jeszcze tego samego dnia oraz moduł cross-sellingowy sugerujący produkty, które przeglądali klienci wybierający daną odżywkę.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Klienci sklepu internetowego MamutPro mogą również korzystać z programu lojalnościowego. 10% wartości każdego ich zamówienia zamieniane jest na punkty, które można wykorzystać podczas realizowania kolejnych zakupów w e-sklepie. W sekcji "multipack" klienci mogą zaopatrzyć się w większą ilość wybranych produktów, na które naliczany jest specjalny rabat. Im większa ilość danego produktu w koszyku, tym większy rabat na nie otrzymuje klient.

podgląd karty produktu w sklepie interntowym mamutpro

Wdrożenie PrestaShop

Projekt sklepu internetowego MamutPro jest indywidualną realizacją WAYNET opartą na platformie PrestaShop. Naszym celem było wdrożenie konkurencyjnego eCommerce, który nie tylko spełni wymagania zamawiającego, ale również sprosta potrzebom wszystkich potencjalnych klientów. Przyciągający, oryginalny design odpowiada za dobre pierwsze wrażenie, poszczególne elementy funkcjonalne i systemy promocyjne prowadzą klienta do realizacji zamówienia, a system lojalnościowy zachęca użytkowników do powrotu.

Sklep internetowy MamutPro na platformie PrestaShop można zobaczyć w pełnej krasie TUTAJ

Nasza praca w trzech słowach:

Funkcjonalność, skuteczność,

innowacyjność.