Support
Support / wsparcie / utrzymanie PrestaShop
Twój dotychczasowy developer PrestaShop lub agencja zawiodły? Chcesz ciągle rozwijać swój eCommerce lub naprawić aktualne błędy w sklepie? Przygotowaliśmy usługi, które w każdym względzie spełnią Twoje potrzeby.
Abonamentowe wsparcie PrestaShop
Zarezerwuj co miesiąc określony czas naszych specjalistów do wykonania konkretnych zadań w Twoim eCommerce PrestaShop. Zgłaszając się do WAYNET, otrzymujesz indywidualną opiekę Project Managera (nie musisz korzystać z formularza kontaktowego i czekać na odpowiedź Biura Obsługi Klienta!), z którym określasz potrzeby i wymagania związane z poprawą lub udoskonaleniem sklepu internetowego.
Zakres wsparcia:
Tworzenie, instalacje i modyfikacje modułów PrestaShop
Integracje PrestaShop z systemami ERP
Poprawki wizualne
Zmiany w Back Office
Dostosowanie funkcjonalności do charakterystyki eCommerce
Tworzenie projektów graficznych
Naprawa błędów PrestaShop
Dokończenie wdro żenia po innej agencji
Wszelkie inne prace programistyczne, graficzne i UX
Wsparcie abonamentowe
Wybór opcji abonamentowej to gwarancja sprawności i nieustającego rozwoju Twojego eCommerce PrestaShop bez konieczności czekania na wolny termin realizacji. W ramach miesięcznego abonamentu gwarantujemy dostęp do czasu pracy naszych specjalistów, którzy zadbają o poprawne działanie i development Twojego sklepu internetowego.
Co otrzymujesz?
Sprawdź nasz support PrestaShop!