Wdrożenia sklepów internetowych

Ty wyznaczasz cel, my dostarczamy rezultaty. Szerokie doświadczenie w realizacjach przeprowadzanych dla uznanych marek, stawia nas na pozycji zaufanej agencji eCommerce z powodzeniem wdrażającej najambitniejsze projekty sklepów internetowych dla firm z wielu gałęzi handlu.

Dowodem wysokiej jakości naszych usług jest nie tylko zadowolenie dziesiątek klientów, ale również posiadany status platynowego partnera PrestaShop.

Każdego dnia zespół WAYNET pracuje przy realizacjach eCommerce dla średnich i dużych firm, których sklepy internetowe wyposażone są nawet w kilkadziesiąt tysięcy produktów i obsługują kilka tysięcy zamówień dziennie. W naszym portfolio znajdują się projekty wiodących przedsiębiorstw z różnych branż m.in. fashion, home&living, IT, branży jubilerskiej, sportowej, czy beauty&wellness.

Tworzone przez nas sklepy są realizacjami w pełni indywidualnymi, częstokroć wyposażonymi w dedykowane moduły i zaawansowane integracje z systemami zewnętrznymi.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >>

Jak przebiega proces wdrożenia eCommerce w WAYNET?

1. Analiza środowiska biznesowego.

Każdy nasz projekt poprzedzony jest dogłębną analizą otoczenia przedsiębiorstwa. To jedyna droga prowadząca do precyzyjnego zrozumienia potrzeb i oczekiwań zamawiającego oraz zaprojektowania odpowiedniego sklepu internetowego, który będzie na nie odpowiadał.

Nasz dział User Experience “prześwietla” biznes zamawiającego, aby zaprojektować możliwie najbardziej funkcjonalny i skuteczny eCommerce.

W skład badań wchodzą:

  • Warsztaty zbierania wymagań z zamawiającym

  • Analiza branży, konkurencji, produktów i klientów

  • Ilościowe i jakościowe badania wśród potencjalnych i/lub aktualnych klientów sklepu

  • Analiza działania obecnego eCommerce i zachowań klientów

Na podstawie powyższych badań, specjaliści UX mogą przejść do kolejnego etapu wdrożenia, czyli właściwego projektowania e-sklepu.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >>

2. Projektowanie User Experience eCommerce w metodologii user-centered design.

Sklep internetowy, aby osiągnąć sukces, musi być nie tylko estetyczny i wydajny, ale również przejrzysty, funkcjonalny i intuicyjny. O te aspekty eCommerce dbają UX-designerzy naszej agencji, którzy odpowiadają za to, aby tworzone przez nas e-sklepy były jak najlepiej odbierane przez klientów końcowych i wykazywały się wysokim współczynnikiem konwersji.

Zakres projektowania UX eCommerce obejmuje:

  • Tworzenie architektury informacji w sklepie internetowym.

  • Przygotowanie makiet eCommerce, by możliwie szybko przedstawić i umożliwić porównanie kilku możliwych koncepcji wyglądu i struktury sklepu.

  • Bieżące konsultacje z klientem na każdym etapie powstawania projektu za pomocą aplikacji InVision.

  • Rekomendacje dodatkowych rozwiązań udoskonalających e-sklep, które mogą być wdrożone natychmiast lub wraz z rozwojem eCommerce.

  • Stworzenie finalnej specyfikacji sklepu internetowego wraz z gotowym projektem UX.

3. Projektowanie graficzne.

Na podstawie stworzonej specyfikacji projekt trafia do działu graficznego, który sprawia, że e-sklep – dosłownie i w przenośni – nabiera barw. Tworzone przez nas sklepy internetowe odpowiadają estetycznie charakterowi branży, oferowanym produktom, rynkowi i przede wszystkim identyfikacji wizualnej zamawiającej firmy. Oprócz wyglądu sklepu, indywidualnie projektujemy również wiadomości transakcyjne wysyłane z systemu PrestaShop.

4. Wdrożenie PrestaShop.

Realizowane przez nas sklepy internetowe oparte są na platformie PrestaShop. Doświadczony zespół developerów WAYNET od lat udowadnia, na jak wiele stać to oprogramowanie, a tworzone przez nich rozbudowane, indywidualne systemy eCommerce są tego doskonałym przykładem.

Nasze podejście do wdrożeń PrestaShop znacznie różni się od tego, co najczęściej spotykane jest na rynku usług dedykowanych sklepom internetowym wykorzystujących ten CMS.

Co oferujemy w ramach wdrożenia eCommerce PrestaShop?

  • Wdrożenie indywidualnego projektu sklepu internetowego w oparciu o platformę PrestaShop wyposażoną w szeroki pakiet autorskich usprawnień i zabiegów optymalizacyjnych WAYNET (np. intuicyjne składanie zamówień, ulepszony sposób walidacji formularzy oraz inne rozwiązania, których pełna lista przedstawiona jest podczas ofertowania).

  • Stworzenie dedykowanych funkcjonalności (kreatory, kalkulatory i inne), integracji, narzędzi do obsługi sklepu i aplikacji wspierających jego działanie.

  • Wykorzystanie najlepszych praktyk programistycznych – “czysty kod”, zasady SOLID, reporyztorium GIT oraz automatyczne oraz manualne testy przeprowadzane przez wykwalifikowany dział testerów. <

  • Stałą opiekę Project Managera.

  • Optymalizację sklepu pod kątem SEO, RWD i szybkości działania.

  • Pełną konfigurację środowiska produkcyjnego i uruchomienie gotowego do rozpoczęcia sprzedaży sklepu.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >>

5. Gwarancja po uruchomieniu sklepu internetowego.

Decydując się na współpracę z nami masz gwarancję, że Twój sklep będzie spełniał wszystkie określone wcześniej wymagania. Wraz zakończeniem wdrożenia możesz liczyć na pełne wsparcie Project Managera i reakcję na wszystkie ewentualne błędy przez ustalony w umowie okres.

Ponieważ kluczem do owocnej współpracy jest zaufanie i świadomość wspólnego celu, staramy się, aby wszyscy nasi klienci mieli pewność, że po zrealizowaniu projektu mogą liczyć na nasze wsparcie w utrzymaniu i stałym rozwoju e-sklepu.

Jak rozpocząć z współpracę przy projekcie eCommerce?

Wystarczy się z nami skontaktować! Nasi specjaliści służą pomocą w doprecyzowaniu Twoich potrzeb i oczekiwań związanych z wdrożeniem sklepu internetowego oraz rekomendacji rozwiązań najbardziej korzystnych dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami już teraz i skorzystaj z wiedzy, doświadczenia i umiejętności specjalistów eCommerce!