FMCG

E-commerce w branży FMCG staje się nieodzownym elementem strategii sprzedaży dla firm spożywczych. Rosnące zapotrzebowanie na produkty FMCG online i wzrost popularności e-grocery sprawiają, że firmy muszą szybko dostosowywać się do cyfrowych wyzwań. Nowoczesny konsument oczekuje nie tylko łatwości zakupów, ale także spersonalizowanych ofert i szybkich dostaw. W 2023 roku sprzedaż w tym sektorze w Polsce wzrosła o 22%, co pokazuje, jak kluczowe są nowoczesne rozwiązania e-commerce w tej branży.
Znamy główne wyzwania branży
Dane z branży
Wynoszą zakupy online produktów spożywczych całego koszyka FMCG.
-
Według statystyk światowy rynek FMCG w 2022 roku eksperci oszacowali na 11,3 mln dolarów.
-
Do 2028 roku ma on wzrosnąć do 15,2 mln dolarów. Oznacza to, że średnioroczna stopa wzrostu wyniesie prawie 5% od 2022 do 2028 roku.
Osiągnęła wartość polskiego rynku FMCG w 2022 roku.
Wartość rynku FMCG w Polsce w 2023 r., co oznacza wzrost o 11,7% rok do roku.

Wnioski
Zobacz case-study z branży
Opinia Klienta
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o rozwiązaniach dla Twojej branży
Chcesz przenieść swój biznes na nowy poziom dzięki rozwiązaniom PrestaShop? Wypełnij formularz, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą, aby omówić szczegóły i przedstawić spersonalizowaną ofertę. Niezależnie od branży, pomożemy Ci stworzyć sklep, który sprosta wymaganiom Twojego rynku.