Kompleksowe audyty eCommerce

Prowadzenie sklepu internetowego bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów, jest jak jazda samochodem z zamkniętymi oczami – kierujesz się wyłącznie wyczuciem.

Rynek eCommerce jest w ciągłym ruchu, dlatego warto mieć pewność, że jedziemy bezpiecznie i z odpowiednią prędkością wprost do celu. Pewność tę można uzyskać dzięki kompleksowym audytom, w których przeanalizujemy wszystkie istotne elementy Twojego e-sklepu – jego użyteczność, responsywność i bezpieczeństwo, dostosowanie pod kątem SEO oraz warunki techniczne, które powinien spełniać.

Z naszej oferty możesz wybrać jedynie interesujące Cię audyty lub oddać swój e-biznes kompleksowej rewizji wykonywanej przez zespół naszych specjalistów i partnerów.

Audyt UX:

Audyt użyteczności ma jeden, zasadniczy cel – wykazanie co należy zrobić, aby Twój sklep internetowy lub platforma B2B konwertowała skuteczniej. Audyt UI/UX, to pierwszy krok na drodze do zwiększenia efektywności e-biznesu.

W skład usługi wchodzi:

– Uruchomienie lub odpowiednia konfiguracja Google Analytics.

– Implementacja narzędzi do tworzenia map ciepła i kliknięć (heat and click maps).

– Nagrywanie wizyt użytkowników, czyli session recording.

– Badania jakościowe – system ankiet umożliwiający uzyskanie odpowiedzi na pytania, które powinny nurtować Cię najbardziej – czego potrzebują Twoi klienci? Jak kupują? Dlaczego rezygnują z finalizacji transakcji?

– Testy z użytkownikami online.

– Analiza konkurencji

– Raport finalny, czyli zestawienie wszystkich danych i analiz oraz komplet konkretnych wskazówek dotyczących zmian i rozwoju Twojego
sklepu internetowego.

Całość omówimy wspólnie podczas spotkania lub rozmowy online. Opracowany audyt możesz wdrażać samodzielnie lub współpracując z nami. Kontynuacją audytu użyteczności eCommerce może być kompleksowy re-design Twojego sklepu oraz proces ciągłej optymalizacji konwersji.

Jeżeli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji dotyczących audytów użyteczności eCommerce

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >>

Audyt marketingowy:

Parafrazując stare, uznane powiedzenie – “marketing jest dźwignią handlu”. Niektórzy przedsiębiorcy inwestują w tę dźwignię tyle energii, czasu i pieniędzy, że jej drążek jest na skraju złamania…a efekty są znikome lub nawet żadne.

Receptą jest podejście systemowe, które naoliwi całą marketingową maszynerię i zoptymalizuje jej działanie, oszczędzając przy tym Waszych sił i środków, które być może wydawane są nieefektywnie. Nasz audyt marketingowy sprawdzi, które tryby marketingowego układu się złamały lub wymagają naprawy, jakie należałoby dodać, a którym potrzebna jest jedynie skrupulatna pielęgnacja.

W ramach audytu marketingowego e-sklepu wspólnie:

– przeanalizujemy Twoją strategię marketingową

– sprawdzimy skuteczność różnych źródeł ruchu (social media, SEO/SEM, źródła zewnętrzne)

– prześledzimy działania marketingowe konkurencji

– zaproponujemy zmiany w komunikacji marketingowej

– zasugerujemy odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji, dopasowane do Twojego biznesu

– przeanalizujemy strategię content marketingu Twojego sklepu i zasugerujemy ewentualne zmiany

Podsumowaniem naszych działań będzie szczegółowy raport, w którym znajdą się rekomendacje zmian wpływających na sprzedaż i wizerunek, sugestie dotyczące priorytetów działań, ich koszty i ramy czasowe wdrożenia. Reszta pozostanie w Twoich rękach, ale chętnie pomożemy Ci udźwignąć to wyzwanie!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >>

Audyt techniczny:

Sprawne funkcjonowanie sklepu internetowego to istotny element układanki zwanej “wizerunkiem sprzedawcy”, który daje swój wyraz w zaufaniu do e-sklepu i ilości składanych w nim zamówień. Zdarza się, że niektóre agencje eCommerce realizują wdrożenia dla swoich klientów w sposób niepełny lub niedoskonały.

Skutkami takich działań są błędy lub luki w kodzie, które niezwłocznie trzeba naprawić i uzupełnić. Inną, cyklicznie pojawiającą się sytuacją, jest spowolnienie działania sklepu, której przyczyny właściciel sklepu nie jest w stanie zidentyfikować. Te, i wszystkie inne potencjalne problemy ujawnić może szczegółowy audyt techniczny eCommerce.

W ramach audytu technicznego eCommerce:

– zweryfikujemy jakość kodu źródłowego

– zidentyfikujemy ewentualne błędy w kodzie i komunikacji z bazą danych

– przeprowadzimy testy funkcjonalne (proces logowania i składania zamówień, działanie zainstalowanych modułów, powiadomienia mailowe)

– zweryfikujemy poprawność funkcjonowania zintegrowanych systemów

Jeżeli masz wrażenie lub przekonanie, że Twój sklep może i powinien działać sprawniej, skontaktuj się z nami! Wykonamy dla Ciebie audyt identyfikujący konkretne problemy i sugerujący rozwiązania, które możesz wprowadzić w życie samodzielnie lub wespół z naszym działem IT.

Audyt SEO:

Wysoka pozycja Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania, to jeden z filarów skutecznego marketingu e-commerce.

Martwią Cię spadki odwiedzin w e-sklepie? Nie satysfakcjonują Cię efekty dotychczasowych działań SEO/SEM? A może planujesz wdrożenie sklepu internetowego na nowej stronie?

W każdym z tych przypadków polecamy audyt SEO dla ecommerce, który przygotujemy dla Ciebie wspólnie z Deva Group – certyfikowanym partnerem Google o przeszło 10-letnim doświadczeniu w branży. Prześwietlimy Twój sklep internetowy w każdym aspekcie, który wpływa na jego pozycję i widoczność w wyszukiwarce.

Wprowadzając szczegółowe wskazówki z audytu w życie, ruch organiczny w Twoim e-sklepie wzrośnie, a co za tym idzie, możesz liczyć na znaczny wzrost sprzedaży i rozpoznawalności w sieci! Oprócz tego zoptymalizujesz swoją działalność w systemie reklamowym Google, zyskując pewność, że Twój przekaz trafia do odpowiednich osób, realnie zainteresowanych ofertą sklepu internetowego.