Czasy „pięknych” sklepów, które sprzedają dzięki atrakcyjnej grafice minęły bezpowrotnie, a ich miejsce zajęły serwisy „do zadań specjalnych”. Grafika i design strony powinny nie tylko „cieszyć oko”, ale prowadzić je również w skrupulatnie zaplanowany sposób wprost do wirtualnej kasy. Sukcesy realizowanych przez nas sklepów internetowych dla wymagających i ambitnych klientów, zawdzięczamy przede wszystkim wnikliwym badaniom UX i projektowaniu stron w ścisłym oparciu o ich wyniki. Nie wierzymy gustom i przeczuciom, wierzymy twardym wskaźnikom i danym!

Projektujemy w oparciu o analizy rynku i badania potrzeb konsumentów, kładąc nacisk na użyteczność i skuteczność tworzonych sklepów internetowych. Doświadczenie płynące z realizacji projektów B2B i B2C dla różnych branż, obudowujemy innowacyjnymi rozwiązaniami dostosowanymi do charakterystyki klienta, wypracowując przy tym jego przewagi konkurencyjne. Do badań wykorzystujemy rozbudowane narzędzia analityczne UsabilityTools, które pozwalają na wielopoziomowy przegląd zachowań użytkownika sklepu internetowego.

W ramach usług UX oferujemy:

– audyt ekspercki strony metodą wędrówki poznawczej

– analizę heurystyczną strony

– analizę konkurencji

– badania strony oparte na mapach ciepła (heat maps)

– click tracking

– session recording (kompletne nagranie z sesji użytkownika w sklepie internetowym)

– badania jakościowe oparte na systemie ankiet z realnymi klientami

– optymalizację konwersji

– projektowanie architektury informacji

– sporządzanie map strony oraz person klientów

– projektowanie makiety funkcjonalnej e-sklepu

– wdrożenie bazujące na wcześniej opracowanych analizach